Proiect cofinanţat din Fondul de Coeziune. Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României
 

 

Program limitat la casieriile Apă Canal Sibiu SA, pe fondul reactualizării sistemului informatic

 

De luni, 19 noiembrie, serviciul de încasare a facturilor se va desfășura conform programului normal

 

Apă Canal Sibiu Sa anunță că în data de 16 noiembrie ac, începând cu orele 12:00, casieriile societății vor fi închise pe fondul reactualizării programului informatic de gestiune, operațiune ce nu permite încasarea de facturi prin unitățile sale. Programul normal de încasare va fi reluat de luni, 19 noiembrie.
În intervalul menționat, abonații pot achita facturile la operatorii din rețeaua PayPoint, Payzone, unitățile Poștei Române, ghișeele BCR, BRD și multifuncționalele BCR.

 

 

Ultima modificare 15-11-2018



  Primaria Sibiu
 

Primaria SIBIU Alaturi de Primaria Sibiu realizam cele mai indraznete proiecte





Admitere Hidro



Notificare privind prelucrarea datelor cu caracter personal.