Stimați clienți,

Vă rugăm să apelați în scris (e-mail, format de hârtie) sau telefonic pentru orice informații referitoare la: probleme legate de funcționalitatea serviciilor  apă-canal, soluții tehnice specifice sau alte aspecte privind contractarea/facturarea serviciilor, utilizând mijloacele de comunicare afișate pe site-ul nostru sau prin serviciile de registratură de la sediul unității (inclusiv prin poștă). Menționăm că furnizarea acestui tip de informații nu intră în atribuțiunile de serviciu ale angajaților noștri, atunci când ei se deplasează la fața locului pentru operațiuni simple de intervenții apă – canal sau când citesc indecșii contoarelor, aceștia neavând de altfel pregătirea profesională pe care o presupune o astfel de relaționare cu clienții noștri.

Facem prezenta solicitare pentru a preîntâmpina nemulțumirea abonaților noștri legată de un răspuns parțial sau nesatisfăcător, atunci când întrebarea este pusă unei persoane care nu are informații suficiente pentru asigurarea unei opinii pertinente, depășindu-și uneori din exces de zel și amabilitate, competența acordată de către conducerea companiei .

 

Vă mulțumim!

         Conducerea SC Apă Canal Sibiu SA