Facturile Apă Canal Sibiu SA pot pot fi achitate astfel:

Online prin accesarea site-ului Apă Canal Sibiu SA – www apacansb.ro secțiunea Cont client→Autentificare ( butonul este în dreapta – sus a ecranului)

Pentru crearea Contului Client pe portalul societății sunt necesare o adresa de e-mail validă și o factură pe care se regăsesc codul de abonat și numărul facturii. Datele de identificare ( NUME, PRENUME, COD CLIENT) se completează cu majuscule ( litere mari).
În urma creării contului, se primește un link de activare pe adresa de e-mail furnizată(de verificat și fișierul Spam), ce trebuie accesat. În acest mod se face validarea și, ulterior, se poate intra în Contul de Client. Acesta permite vizualizarea facturilor emise, istoricul plăților efectuate, se pot face noi plăți și comunica citirile apometrelor. Înregistrarea încasării este vizibilă in Contul client in 3 zile lucrătoare.

Pentru adaugarea unui loc nou de consum, intrati in contul deja existent la sectiunea PROFIL->ADAUGARE LOC DE CONSUM->completati informatiile solicitate apoi dati refresh paginii sau iesiti din cont si va autentificati inca odata. In dreptul numelui va aparea o sageata pe care daca o accesați vi se vor afisa locurile de consum create.

În cazul în care întâmpinați probleme la crearea Contului Client sau în utilizarea acestuia, vă rugăm să ne contactați prin Call Center la 0269962 sau prin e-mail: contracte@apacansb.ro sau abonati@apacansb.ro. 


• În numerar sau cu cardul la:


– casieriile operatorului din: – Sibiu, Samuel Brukenthal nr.4  ( luni – joi: 08:30 – 16:30 / vineri: 08:30 – 14:00) și str. Lungă nr. 63 – în spatele farmaciei Catena (luni – joi: 07:30 – 12:00; 12:30 – 15:00 și  vineri: 07:30 – 12:30);

– Săliște – str. Băii nr. 1 (luni – joi: 08:00 – 16:30; vineri: 08:00 – 14:00);

– Avrig – str. Horia nr. 20 (luni – joi: 07:00 – 15:30; vineri: 07:00 – 13:00);

– Cisnădie – str. Patrioților nr. 1 ( luni – joi: 08:00 – 16:30 / vineri: 08:00 – 14:00);

– Făgăraș – str. Azotului nr. 1A (luni: 08:00 – 15:00; marți, miercuri, joi: 08:00 – 17:00; vineri: 08:00 – 14:00);

– unități bancare BCR, BRD și Banca Transilvania;

– alți furnizori de servicii de încasare facturi: PayPoint, Serviciul Un-Doi Centru de plăți și Poșta Română;

 

Debit direct la: BCR, BRD, CEC Bank și Raiffeisen Bank;

Transfer bancar: plăți cu cardul, internet banking, bancomate multifuncționale prin băncile BCR, BRD și Banca Transilvania.