Apă Canal Sibiu S.A. anunță că a fost încheiat un acord cu Banca Transilvania pentru încasarea facturilor prin serviciul de internet banking. Abonații societății care au cont la Banca Transilvania pot achita facturile cu ușurință utilizând portalul băncii sau aplicația BT24, accesând secțiunea ”Plată utilități” și furnizorul ”Apă Canal Sibiu SA”, după care introduc codul de client, numărul facturii si suma de plată, date care se regăsesc pe factură. Tranzacția este efectuată fără nici un comision procesare a plății.
Facturile Apă Canal Sibiu SA mai pot pot fi achitate:
• În numerar la:
casieriile operatorului din Sibiu – Samuel Brukenthal nr.4 și str. Eschil nr.6, Săliște – str. Băii nr. 1, Avrig – str. Horia nr. 20, Cisnădie – str. Patrioților nr. 1 și Făgăraș – str. Doamna Stanca nr. 5;
unități bancare BCR, BRD și Banca Transilvania;
alți furnizori de servicii de încasare facturi: PayPoint, Serviciul Un-Doi Centru de plăți și Poșta Română;
• Debit direct la: BCR, BRD, CEC Bank și Raiffeisen Bank;
• Transfer bancar, plăți cu cardul, internet banking, bancomate multifuncționale prin băncile BCR, BRD și Banca Transilvania;
• Online prin accesarea site-ului Apă Canal Sibiu SA – www apacansb.ro secțiunea CONT CLIENT.
Pentru crearea Contului Client pe portalul societății sunt necesare o adresa de e-mail validă și o factură pe care se regăsesc codul de abonat și numărul facturii.
În urma creării contului, se primește un link de activare pe adresa de e-mail furnizată(de verificat și fișierul Spam), ce trebuie accesat. În acest mod se face validarea și, ulterior, se poate intra în Contul de Client. Acesta permite vizualizarea facturilor emise, istoricul plăților efectuate, se pot face noi plăți și comunica citirile apometrelor.